-
KNIPEX SZCZYPCE DO RUR COBRA Z WYDŁUŻONĄ SZCZĘKĄ 180MM








Symbol:
KN 87 51 180
105.93
Opinie | |
Wysyłka w ciągu | towar dostępny po potwierdzeniu - proszę o kontakt |
Cena przesyłki | 17 |
Dostępność |
|
Kod kreskowy | |
EAN | 4003773088981 |
Zamówienie telefoniczne: 797285087
Zostaw telefon |
Specyfikacja:
Główka polerowane
Rękojeści pokryte antypoślizgowym tworzywem sztucznym
Waga 176 g
Wymiary 180 x 42 x 14 mm
Norma DIN ISO 8976
Pozycje regulacji 18
Zakres pracy dla nakrętek (po wierzch.) 32 mm
maks. rozwarcie równoległe w mm 30 mm
Maks. głębokość chwytania mm 37 mm
Szczypce nastawne do rur z wydłużoną szczęką
Wyjątkowo dobry dostęp do chwytanego przedmiotu dzięki zwartej konstrukcji całej główki i złącza
Długie, ostro zakończone szczęki z ząbkowaniem części czołowej: wzdłużny profil chwytający do okrągłych elementów, takich jak śruby i wkręty.
Idealne do prac serwisowych i konserwacyjnych, naprawy urządzeń, zastosowań w branży motoryzacyjnej i przemyśle
Rowek poprzeczny do chwytania smukłych, okrągłych materiałów, takich jak gwoździe
Precyzyjna regulacja zapewniająca optymalną szerokość chwytu i wygodne dla dłoni ustawienie rękojeści
Regulacja bezpośrednio na chwytanym przedmiocie za pomocą przycisku
Duża stabilność złącza wsuwkowego dzięki podwójnej prowadnicy
Niezawodna blokada sworznia zapobiega przypadkowemu przestawieniu
Zabezpieczenie przed przyciśnięciem palców zapobiegające skaleczeniom
Precyzyjna regulacja zapewniająca optymalną szerokość chwytu o maks. rozmiarze 32 i rur o maks. średnicy 32 mm
**
Informacje dotyczące bezpieczeństwa
Ewentualne ostrzeżenia oraz wskazówki dotyczące bezpieczeństwa, znajdują się w instrukcji obsługi. Instrukcję obsługi można pobrać ze strony producenta.www.knipex.com
Dane producenta
KNIPEX-WERK C. GUSTAV PUTSCH KG
Oberkamper Str. 13
42349 Wuppertal
Germany
+49 02 02 / 47 94 - 0
info@knipex.de
Osoba odpowiedzialna
KNIPEX-WERK C. GUSTAV PUTSCH KG
Oberkamper Str. 13
42349 Wuppertal
Germany
+49 02 02 / 47 94 - 0
info@knipex.de
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.